Toggle menu
درباره من
محتوا VIP
راهکارهای کاربردی
نمونههای عملی
بلاگ
سرویس دیزاین
کارآفرینی و مدیریت کسبوکار
تحقیقات تجربه کاربری
خدمات
تحلیل رقبا و شناخت فرصتهای بازار
تدوین استراتژی و برنامه محتوایی هدفمند
احیای داراییهای دیجیتال خاموش
بکارگیری AI و ابزارهای آنلاین بصرفه
صفحه اول
جذب مشتريان بيشتر | افزايش نرخ تبديل بازديدكنندگان به مشتريان | افزايش تعامل و درگير كردن كاربران
مراحل تعيين استراتژي بازاريابي بر اساس جديدترين و موثرترين راهكارهاي علمي و كاربردي
مرحله اول
تحليل وضعيت و شرايط فعلي
بهترين بستر براي ايجاد پايگاه اصلي در فضاي وب كدام است ؟
مشتريان شما چه كساني هستند و چه رفتار، علايق و دغدغه هايي دارند؟
مزيت رقابتي شما نسبت به رقبايتان چيست؟
مرحله دوم
تعيين اهداف كوتاه مدت و بلند مدت
در اين مرحله اهداف كوتاه مدت و بلندمدت كسب و كار شما براي تعيين استراتژي مورد بررسي قرار ميگيرد
به چه اهدافي ميخواهيد دست يابيد؟
آيا ميخواهيد تعداد مشتريانتان بيشتر شود ؟
آيا ميخواهيد مشتريان كمتر ولي با سود بيشتر جذب كنيد ؟
آيا ميخواهيد تيم فروش شما با متدهاي جديد آموزش ببينند و فعاليت كنند؟
اهداف شما بايد SMART باشد
مرحله سوم
تعيين جامعه مخاطب و هدف كسب و كار
در اين مرحله بر اساس اهداف كسب و كار بررسي ميكنيم با چه افرادي نياز به برقراري ارتباط داريم
هنگامی که مخاطبان مورد نظر تعريف ميشوند، باید بهترین روش برای رسیدن و دستيابي به آنها شناسایی شود (براي مثال وب سايت ، رسانه های اجتماعی، ایمیل و ..).
مرحله چهارم
ارزيابي بودجه مالي و زماني اختصاص داده شده
بررسي اينكه چه ميزان بودجه مالي و زماني براي توسعه استراتژي بازاريابي در نظر گرفته شده است و با توجه به آن بهترين راهكار چيست ؟
مقدار زمانی که می توانید برای پیاده سازی و مدیریت بازاریابی خود اختصاص دهید
ميزان بودجه مالي كه براي فعاليت هاي بازاريابي خود در نظر گرفته ايد
دانش شما در حوزه استراتژی های بازاریابی موثر چقدر است ؟
چه ميزان نيرو ساعت براي رسيدن به اهداف تعيين شده مورد نياز است ؟
مرحله نهايي
بهترين راهكار را انتخاب و اجرا نماييد
بر اساس چهار مرحله پيشين اكنون ميتوانيد بهترين گزينه و راهكار اجرا و مديريت برنامه بازاريابي خود را انتخاب نماييد
با ما تماس بگيريد