جذب مشتريان بيشتر | افزايش نرخ تبديل بازديدكنندگان به مشتريان | افزايش تعامل و درگير كردن كاربران

مراحل تعيين استراتژي بازاريابي بر اساس جديدترين و موثرترين راهكارهاي علمي و كاربردي

مرحله اول

تحليل وضعيت و شرايط فعلي

بهترين بستر براي ايجاد پايگاه اصلي در فضاي وب كدام است ؟

مشتريان شما چه كساني هستند و چه رفتار، علايق و دغدغه هايي دارند؟

مزيت رقابتي شما نسبت به رقبايتان چيست؟

مرحله دوم

تعيين اهداف كوتاه مدت و بلند مدت

در اين مرحله اهداف كوتاه مدت و بلندمدت كسب و كار شما براي تعيين استراتژي مورد بررسي قرار ميگيرد

به چه اهدافي ميخواهيد دست يابيد؟

آيا ميخواهيد تعداد مشتريانتان بيشتر شود ؟

آيا ميخواهيد مشتريان كمتر ولي با سود بيشتر جذب كنيد ؟

آيا ميخواهيد تيم فروش شما با متدهاي جديد آموزش ببينند و فعاليت كنند؟

اهداف شما بايد SMART باشد

مرحله سوم

تعيين جامعه مخاطب و هدف كسب و كار

در اين مرحله بر اساس اهداف كسب و كار بررسي ميكنيم با چه افرادي نياز به برقراري ارتباط داريم

هنگامی که مخاطبان مورد نظر تعريف ميشوند، باید بهترین روش برای رسیدن و دستيابي به آنها شناسایی شود (براي مثال وب سايت ، رسانه های اجتماعی، ایمیل و ..).

مرحله چهارم

ارزيابي بودجه مالي و زماني اختصاص داده شده

بررسي اينكه چه ميزان بودجه مالي و زماني براي توسعه استراتژي بازاريابي در نظر گرفته شده است و با توجه به آن بهترين راهكار چيست ؟

مقدار زمانی که می توانید برای پیاده سازی و مدیریت بازاریابی خود اختصاص دهید

ميزان بودجه مالي كه براي فعاليت هاي بازاريابي خود در نظر گرفته ايد

دانش شما در حوزه استراتژی های بازاریابی موثر چقدر است ؟

چه ميزان نيرو ساعت براي رسيدن به اهداف تعيين شده مورد نياز است ؟

مرحله نهايي

بهترين راهكار را انتخاب و اجرا نماييد

بر اساس چهار مرحله پيشين اكنون ميتوانيد بهترين گزينه و راهكار اجرا و مديريت برنامه بازاريابي خود را انتخاب نماييد

WordPress Theme built by Shufflehound. به وب‌سایت من خوش آمدید، امیدوارم این مطالب کاربردی به موفقیت و رشد بیش‌تر و سریع‌تر کسب‌وکارتان کمک کند