درباره من

من الهام کاظمی هستم . کارشناسی مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی کسب و کارهای الکترونیکی.

بدون هیچ محدودیتی، عاشق یادگیری ام، مخصوصا وقتی پای موضوعاتی در میان باشد که به ساختن ،اصلاح کردن و توسعه دادن ربط پیدا کند. رشد فردی و خودسازی هم که جای خودش را دارد.

یک تحلیلگر مشتاق درحوزه های میان رشته ای تجربه کاربری  روانشناسی، بازاریابی و توسعه کسب و کار.

عموما در طول روز ذهنم یا در حال یادگیری ست یا تحلیل، و یا برنامه ریزی برای استفاده و بکارگیری نتایج و دستاوردهای دو مورد اول در عمل.

اهل مطالعه هستم . بویژه در حوزه های توسعه فردی، روانشناسی ، بیزینس ، مارکتینگ  و علوم رفتاری. و با تمام وجود به شعر : من یار مهربانم ، دانا و خوش بیانم .... اعتقاد دارم. به جرئت میتوانم ادعا کنم بسیاری از بهترین همنشینی ها، همدلی ها و مشاوره های مفید زندگی ام را از کسانی داشتم که فرسنگ ها با من فاصله داشته اند.

 

عنوان شغلی 

عنوان شغلی یکی از چالش های جدی من و همکارانم در حوزه کسب و کارهای الکترونیکی به شمار می آید. چون کار و تخصص ما هنوز برای یک سری از افراد حوزه ای شفاف و آشنا نیست.من هم سالها در تلاش برای تعریف عنوان شغلی مناسبی بودم که وقتی در مورد کارم سوال میشود بتوانم بدون نیاز به توضیح مفصل و عموما نهایتا بی فایده ، عنوانش کنم تا اینکه اخیرا به این نتیجه رسیدم که بهتر است به جای عنوان شغلی روی نیاز و مشکلی که حل میکنم تمرکز کنم.
واقعیت این است که داشتن سالها تجربه و تخصص، در کنار درک دغدغه های مدیریتی کسب و کارهای متوسط، نقطه تمایز من با متخصصان صرفا فنی ست. مدیران و صاحبان کسب و کارها به دنبال بهترین انتخاب ها و اقدامات برای رسیدن به اهداف کسب و کارشان هستند و از طرفی فرصت،زمان یا تخصص کافی برای مدیریت بسترها و فرصت های قدرتمند فضای آنلاین را ندارند. و کار من در این نقطه شروع میشود ( رشد و توسعه در فضای آنلاین ، سهم بیشتری از بازار مشتریان ) .


اگر شما هم مدیر یک مجموعه باشید یا کسب و کار خودتان را داشته باشید میدانید برنامه ریزی درست و هدفمند، دقیقا مثل قطب نما شما را از گیج شدن بین کارهای زیادی که باید انجام شود حفظ میکند و در بهینه ترین مسیر به سمت هدفتان هدایت میکند.

 

مهارت ها و تخصص من

بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه، به همراه چند نفر از دوستانم، اقدام به راه اندازی شرکتی در حوزه ارائه خدمات وب کردیم ،و همین تجربه باعث شد با پوست و استخوان، مفهوم محدودیت و نیاز به مدیریت منابع را خیلی خوب درک کنم.

محدودیتی که در تامین منابع انسانی و مهارت های مورد نیاز داشتیم باعث شد مهارت های مختلفی در حوزه های متنوع بدست بیاورم. از مهارت های مدیریتی و طراحی استراتژی تا مهارت های فنی و اجرایی.

 

با اینحال در حوزه های

- طراحی و برنامه ریزی هدفمند و گام به گام جهت رشد،توسعه و بازاریابی موفق کسب و کارها 

- بازاریابی درونگرا Inbound Marketing
- شناخت و تحلیل رفتاری مشتریان بالقوه ( پرسونا )
- تجربه کاربری و نقشه سفر مشتری 
- طراحی و اجرای بازاریابی محتوایی
و خدمات بهینه سازی برای موتورهای جستجو : سئو SEO

تخصص بیشتری دارم 

 


در چه حوزه ای میتوانیم همکاری کنیم

اگر شرکت نوپا یا متوسطی هستید که میخواهید از فرصت های فضای آنلاین برای بازاریابی کسب و کارتان استفاده کنید، و انتظاراتتان دور از واقعیت و منطق فضای آنلاین نیست ، احتمالا میتوانیم در حوزه های زیر، همکاری خوبی باهم داشته باشیم

 

  • طراحی و برنامه ریزی هدفمند و گام به گام بازاریابی و رشد کسب و کار
  • طراحی و پیاده سازی سیستم آنلاین جذب خودکار مشتریان (بازاریابی جاذبه ای )
  • اجرای بازاریابی محتوایی و سئو SEO
  • تعیین و تحلیل پرسونا | آنالیز و بهینه سازی مسیر سفر مشتری |

 

در حال حاضر موسس و مدیر :

  • کانورت اسمارتلی Convert Smartly : ارائه خدمات بازاریابی جاذبه ای Inbound Marketing، سئو SEO، تحقیقات تجربه کاربری، آنالیز و بهینه سازی مسیر سفر مشتری ، طراحی سایت
  • رادیو مسیر : مسیر توسعه ی فردی و غلبه بر چالش های رایج
  • سپیدیار : سامانه جامع اطلاع رسانی خدمات و جراحی های زیبایی و سلامت

الهام کاظمی متخصص Inbound Marketing
WordPress Theme built by Shufflehound.

کلیه ی حقوق این سایت محفوظ است. جهت رعایت قانون کپی رایت و احترام به حقوق دیگران از هرگونه کپی برداری لطفا خودداری بفرمایید