سه سطح از “نقاط درد” در تجربه مشتری

 نقاط درد مشکلات و چالش‌هایی هستند که در سطوح مختلف تجربه مشتری رخ می‌دهند: سطح تعامل سطح سفر مشتری سطح ارتباط هدف تجربه کاربری، ایجاد تجربه‌ای برای مشتری نهایی‌ست که او را به بهترین شکل ممکن به هدفی که در نظر دارد، برساند. و به…

قبل از شروع یک کسب‌و‌کار جدید به این موارد توجه کنید

بسیارعالی! بالاخره تصمیم گرفتید کسب‌و‌کار خودتان را شروع کنید. ولی نمی‌دانید دقیقا باید از کجا شروع کنید؟! مهم نیست که هنوز در سازمان یا شرکتی که کار میکنید مشغول هستید یا بصورت کامل می‌خواهید روی کسب وکار خودتان تمرکز کنید. برای راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار موفق…

نکته‌هایی برای مدیریت کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط برای موفقیت بیشتر

مدیریت کسب و کارهای کوچک یا متوسط به مجموعه ای از کارها، مسئولیت ها و فرآیندهایی اشاره میکند که در راستای هماهنگی و رشد همه جنبه های یک کسب و کار باید در نظر گرفته و انجام شود، از پیدا کردن ایده ی اصلی کار…

راهکارهای موثر برای نفوذ و تاثیرگذاری بر ذهن خریداران

اصول نورومارکتینگ کمک میکند تا همه ی عناصر آمیخته ی بازاریابی ، با نحوه ی کارکرد مغز مصرف کنندگان و مشتریان ، تطابق یابد. بدین منظور شش مرحله برای متقاعد سازی مغز ارائه شده است که بصورت خلاصه به بیان آنها میپردازیم   1- مرحله…

اسرار مشترک شعبده‌بازها و فروشندگان حرفه‌ای

اگر تصور می کنید كه شعبده بازها و دانشمندان نوروساينس حرف مشتركي باهم ندارند،سخت در اشتباهید. زيرا هر دو گروه با مسائلی از قبیل دقت و هوشیاری افراد سر و کار دارند و تنها روشهاي متفاوتي دارند. و در اين ميان فروشندگان و بازاريابان می…

5 تکنیک موثر نورومارکتینگ برای فروش بیشتر

در نوروساینس ، افراد به آسانی در انتخاب و به کارگیری تکنیک های مختلف موجود نورومارکتینگ دچار سردرگمی می شوند. هرچند تمام  تکنیک های مورد استفاده در این زمینه به طور بالقوه در تبلیغات ارزشمند و مؤثر هستند،ولی آشنایی با تفاوت بین تکنیک ها و…

درک چرایی رفتار مشتریان با بهره‌گیری از نورو‌مارکتینگ

چگونه مشتریان بالقوه تبدیل به خریداران نهایی می‌شوند؟   بازاریابی عصبی در درک رفتار مشتری چه نقشی دارد؟   بیش از 35 سال از زمانی که Wilson Bryan Key در مورد تغییر در رویه جذب مصرف کنندگان، در زمانیکه ، کلمه “س$ک$س” بر روی بیسکوییت‌های ریتز…

راهنمای کامل گام‌به‌گام راه‌اندازی وب‌سایت و فروشگاه آنلاین طلا و جواهر

چه طراحی و فروش طلا و جواهرات، حرفه اصلی و تخصصی شما باشد یا بصورت پاره‌وقت و بواسطه علاقه شخصی اقدام به ساخت جواهرات می‌کنید، در هر صورت، شما یک فرصت بالقوه بازار را پیدا کرده‌اید و تصمیم گرفته‌اید از فضای قدرتمند آنلاین در به…

چگونه برای کسب‌وکارتان اهداف SMART درنظر بگیرید؟

اگر از شما بپرسم هدف‌تان در شش ماه آینده برای کسب‌وکارتان چیست چه جوابی میدهید؟ احتمالاً می گویید “کسب‌و کارم موفق شود” یا “مشتری ‌هام بیشتر شوند”  و نهایتا چیزی در همین مایه ها. اما اگر از شما بخواهم دقیق‌تر منظورتان از موفقیت کسب‌وکار یا…

به عنوان یک کارآفرین، تا کی باید شرکت بمونید؟!

به عنوان یک کارآفرین، تا کی باید شرکت بمونی؟!   برای یک کارآفرین و صاحب کسب‌و‌کار، همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. ولی چه زمانی بهتر است دست از کار بکشید و به بقیه زندگی‌تان هم برسید؟ اگر شما هم  مدیر کسب‌و‌کار،  مجموعه…

نکات مهم برای شناخته شدن در دنیای کسب‌و‌کار

مسیر راه اندازی یک کسب و کار یا مدیریت یک مجموعه مسیر سخت و پرچالشی ست و بسیار مهم است افراد تاثیرگذاری در اطرافتان داشته باشید تا بتوانید از کمک و تجربیاتشان برای عبور برخی از چالش ها کمک بگیرید. در ادامه تعدادی ازخانم های…

این صفحه فروش میتونه خیلی خوب برات بفروشه

این دستورالعمل 5 مرحله ای را برای صفحات فروش به خاطر بسپارید و مخاطبان بیشتری را تبدیل به خریدار نهایی کنید   در این مطلب به زبان ساده و طی چند گام میخواهم برایتان توضیح دهم چطور میتوانید صفحه فروشی بنویسید که بتواند خیلی خوب…