چگونه نیازها و انتظارات مشتریان را شناسایی کنیم؟
مصرفکنندگان یک روز به احساساتشان گوش میدهند، یک روز دیگر به واقعیتها و یک روز هم به ترکیبی از هردو. آنها نقدها و نظرات صادقانه و جعلی را میخوانند. ابتدا این را میخواهند، چند وقت…
سرویس دیزاین چیست؟ به زبان کاملا ساده!
طراحی خدمات، استفاده از سرویس را برای مشتریان و کاربرانی که نیاز به استفاده از آن خدمت را دارند، آسانتر، مفیدتر و مطلوبتر میکند. فارغ از اینکه هدف طراحی یک سرویس کاملا جدید باشد یا…
طراحی خدمات به تنهایی شما را به جایی که میخواهید، نمیرساند!
ترکیب نتیجهبخش طراحی خدمات و طراحی کسب و کار شرکتهای مشاوره مدیریت و فناوری اطلاعات، همچنین شرکتهای بزرگ، با کمک آژانسهای طراح تلاش میکنند خدماتی انسانمحور را به مراجعین و مشتریانشان ارائه کنند. و بهصورت…
میخواهید”طراح خدمات” شوید؟! با این 5 گام شروع کنید
شاید درحالحاضر، در یک زمینه همراستا و مکمل مانند تجربه کاربری UX یا تحقیقات طراحی مشغول به فعالیت هستید. یا شاید با این حوزه آشنا شدهاید و فکر میکنید بیشترین هماهنگی را با مهارتها و…
سه سطح از “نقاط درد” در تجربه مشتری
نقاط درد مشتری، مشکلات و چالشهایی هستند که در سطوح مختلف تجربه مشتری رخ میدهند: سطح تعامل سطح سفر مشتری سطح ارتباط هدف تجربه کاربری، ایجاد تجربهای برای مشتری نهاییست که او را به بهترین…
قبل از شروع یک کسبوکار جدید به این موارد توجه کنید
بالاخره تصمیم گرفتید کسبوکار خودتان را شروع کنید. ولی نمیدانید دقیقا باید از کجا شروع کنید؟! اهمیت زیادی ندارد که هنوز در سازمان یا شرکتی که کار میکنید مشغول هستید یا بصورت کامل میخواهید روی…
نکتههایی برای مدیریت کسبوکارهای کوچک و متوسط برای موفقیت بیشتر
مدیریت کسب و کارهای کوچک یا متوسط به مجموعه ای از کارها، مسئولیت ها و فرآیندهایی اشاره میکند که در راستای هماهنگی و رشد همه جنبه های یک کسب و کار باید در نظر گرفته…
راهکارهای موثر برای نفوذ و تاثیرگذاری بر ذهن خریداران
اصول نورومارکتینگ کمک میکند تا همه ی عناصر آمیخته ی بازاریابی ، با نحوه ی کارکرد مغز مصرف کنندگان و مشتریان ، تطابق یابد. بدین منظور شش مرحله برای متقاعد سازی مغز ارائه شده است…
اسرار مشترک شعبدهبازها و فروشندگان حرفهای
اگر تصور می کنید كه شعبده بازها و دانشمندان نوروساينس حرف مشتركي باهم ندارند،سخت در اشتباهید. زيرا هر دو گروه با مسائلی از قبیل دقت و هوشیاری افراد سر و کار دارند و تنها روشهاي…
5 تکنیک موثر نورومارکتینگ برای فروش بیشتر
در نوروساینس ، افراد به آسانی در انتخاب و به کارگیری تکنیک های مختلف موجود نورومارکتینگ دچار سردرگمی می شوند. هرچند تمام تکنیک های مورد استفاده در این زمینه به طور بالقوه در تبلیغات ارزشمند…
درک چرایی رفتار مشتریان با بهرهگیری از نورومارکتینگ
چگونه مشتریان بالقوه تبدیل به خریداران نهایی میشوند؟ بازاریابی عصبی در درک رفتار مشتری چه نقشی دارد؟ بیش از 35 سال از زمانی که Wilson Bryan Key در مورد تغییر در رویه جذب مصرف…
راهنمای کامل گامبهگام راهاندازی وبسایت و فروشگاه آنلاین طلا و جواهر
چه طراحی و فروش طلا و جواهرات، حرفه اصلی و تخصصی شما باشد یا بصورت پارهوقت و بواسطه علاقه شخصی اقدام به ساخت جواهرات میکنید، در هر صورت، شما یک فرصت بالقوه بازار را پیدا…