آنچه مدیران باید درباره بازاریابی مبتنی بر شخصیت بدانند

مدیران و متخصصان بازاریابی، می توانند بر اساس شخصیت هر فرد رویکردی اختصاصی در پیش گیرند. و پیامی با بیشترین سطح نفوذ و تاثیرگذاری برای هر شخصیت در نظر داشته باشند. البته بحث هدف گذاری و تعیین پیام بر اساس شخصیت هر فرد، منحصر به…

یک نکته کاربردی برای رفع درد ناشی از خرید در مشتریان

درد ناشی از خرید در مشتریان عموما در بحث تحقیقات رفتار مشتری همه چیز آنطور که توسط فرد، بیان میشود پیش نمیرود. آنچه در مغز انسان رخ میدهد گاهی آنچنان متاثر از فاکتورهای احساسی و ناخودآگاه فرد است که حتی خود فرد خریدار نیز دید روشنی نسبت…

نقطه درد مشتری Customer Pain Points چیست؟

نقاط درد مشتری Customer Pain Points در هر کسب‌وکار یا سازمانی که باشید، مشتریان و کاربران سرمایه‌های ارزشمند شما هستند. هرچه‌قدر که شرکت و سازمان‌تان عالی باشد اگر برای ارائه خدمات یا محصولات‌تان مشتری نداشته باشید، منابع مورد نیاز برای رشد و بقای سسیتم کسب‌وکارتان،…

یکی از دلایل ایندکس نشدن مطالب سایت و راهکاری که نتیجه‌بخش بود

از اونجایی که سالها در حوزه SEO کار کرده بودم اون هم با نتایج عالی و تونسته بودم کلمات و عبارات سخت و پررقابتی رو سئو کنم، سئو سایت‌های خودمون، تنها چیزی بود که هیچ دغدغه‌ای نسبت بهش نداشتم. ولی بعد از مدتی متوجه شدم…

12 سوال هدفمند برای تشخیص نیاز مشتریان

برای تشخیص نیاز اصلی مشتریان‌تان، این سوالات را بپرسید اگر می‌خواهید در بازار زنده بمانید یا پیشرفت کنید، باید بتوانید مشتریان ایده‌التان را جذب و حفظ کنید. و این هدف مستلزم بهبود تجربه کاربران و مشتریانتان است. زیرا انتظارات مشتریان افزایش پیدا کرده است و…

بهترین تعداد سوال در نظرسنجی‌‌‌ها، چه‌قدر است؟

هرچه بازخورد و نظرات بیشتری دریافت کنید، می توانید استراتژی را با دقت بیشتری مطابق با نیازهای مخاطبان هدفتان تنظیم کنید. بنابراین کاملا قابل درک است که می خواهید تا حداکثر اطلاعاتی که می‌توانید را  از پاسخ دهندگان دریافت کنید بنابراین سوالات زیادی  را در…

چگونه نیازها و انتظارات مشتریان را شناسایی کنیم؟

مصرف‌کنندگان یک روز به احساساتشان گوش می‌دهند، یک روز دیگر به واقعیت‌ها و یک روز هم به ترکیبی از هردو. آنها نقدها و نظرات صادقانه و جعلی را می‌خوانند. ابتدا این را می‌خواهند، چند وقت بعد آن یکی را می‌خواهند، درحالی‌که آنچه واقعاً برای آنها…

سه سطح از “نقاط درد” در تجربه مشتری

نقاط درد مشتری، مشکلات و چالش‌هایی هستند که در سطوح مختلف تجربه مشتری رخ می‌دهند: سطح تعامل سطح سفر مشتری سطح ارتباط هدف تجربه کاربری، ایجاد تجربه‌ای برای مشتری نهایی‌ست که او را به بهترین شکل ممکن به هدفی که در نظر دارد، برساند. و…

راهکارهای موثر برای نفوذ و تاثیرگذاری بر ذهن خریداران

اصول نورومارکتینگ کمک میکند تا همه ی عناصر آمیخته ی بازاریابی ، با نحوه ی کارکرد مغز مصرف کنندگان و مشتریان ، تطابق یابد. بدین منظور شش مرحله برای متقاعد سازی مغز ارائه شده است که بصورت خلاصه به بیان آنها میپردازیم   1- مرحله…