بازاریابی ربایشی Inbound Marketing
بازاریابی آنلاین بسیار موثر با نتیجه بخشی بالا
روشی منعطف و ثابت شده برای افزایش قابل توجه جذب هدفمند مشتریان بالقوه، درآمد و اعتبار برند
بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای روشی ست که بر بستر ارتباط سودمند و ایجاد اعتماد در خریداران بالقوه پایه گذاری میشود.
![inbound_marketing_convert_smartly](https://elhamkazemi.ir/wp-content/uploads/2021/02/inbound_marketing_convert_smartly-1.png)
بازاریابی درونگرا Inbound Marketing
[ بازاریابی آنلاین موثر با نتیجه بخشی بالا ]
تولید محتوای قدرتمند
محتوا مانند صدای شما، عمل می کند و به جای شما به دهها ، صدها و هزاران نفر که به دنبال جواب سوالها و نیازهایشان هستند، پاسخ میدهد و ارتباط برقرار میکند.
پرسونا و طراحی سفر مشتری
طراحی و پیاده سازی سفر مشتری، همراستا با پرسونا مشتریان ایدئال، بگونه ای که مراحل حساس سه گانه تصمیم گیری برای خرید را بتواند بدون هیچ اصطکاکی طی کند.(آگاهی ، ملاحظه ، تصمیم)
تعیین بهینه ترین استراتژی دستیابی یه هدف
یک جمله قدیمی می گوید: "آنچه اندازه گیری نمی شود قابل اصلاح نیست". در طی مسیر ما میخواهیم مطمئن باشیم استراتژی ما با اهداف کسب و کار شما همسو و در یک راستاست. این اطمینان با آنالیز سنجه های مهم کسب و کار حاصل میگردد.
![Inbound_marketing2](https://elhamkazemi.ir/wp-content/uploads/2021/02/Inbound_marketing2.png)
بازدیدکننده های بیشتری جذب کنید
مشتریان را در اولویت قرار دهید تا هر دو طرف معامله برد کنید.
خریداران امروز بیشتر از هر زمان دیگری تحصیل کرده، آگاه و هشیار هستند.آنها قبل از خرید محصولات یا خدمات خاص به دنبال اطلاعاتی هستند که بتوانند با چشمی باز و در نظرگرفتن جوانب مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنند.
ارائه محتوایی که به آنها کمک کند انتخاب بهتری داشته باشند، باعث شکل گیری ارتباطی مبتنی بر اعتماد خواهد شد.
![attract_visitors](https://elhamkazemi.ir/wp-content/uploads/2021/02/attract_visitors.png)
بازدیدکنندگان غریبه را به کاربرانی هوادار تبدیل کنید
با تعیین دقیق پرسونا و طراحی سفر مشتری متناسب نرخ تبدیل را افزایش دهید
اگر شناخت خوبی از مشتریان ایدئالتان ، قصد و هدفشان از خرید و مراحل تصمیم گیری شان وجود داشته باشد، بازدیدکنندگان بیشتری را میتوانید به خریداران تبدیل کنید.
این بخش تخصص کلیدی ماست.
![Convert-more-leads](https://elhamkazemi.ir/wp-content/uploads/2021/02/Convert-more-leads.png)
مسیر تبدیل مشتریان بالقوه به خریداران نهایی را آسان کنید
بررسی بستر کسب و کار و سیستم بازاریابی و جذب مشتریان بالقوه، برای اطمینان از اینکه آیا بازدیدکنندگان به خریداران نهایی تبدیل میشوند یا خیر بسیار مهم است.برای آنکه بازدیدکنندگان تمایل به ادامه ی سفر در کسب و کار شما و رسیدن به مرحله نهایی پرداخت را داشته باشند، باید مسیر تصمیم گیری و حرکت کاربر را تا جایی که امکان دارد ساده و روان کنید.
![Close-opportunities](https://elhamkazemi.ir/wp-content/uploads/2021/02/Close-opportunities.png)